Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шулик, Інна Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T10:20:10Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T10:20:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шулик І. Б. Використання творчого підходу в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Інна Богданівна Шулик. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4368 | |
dc.description.abstract | Кардинальні зміни, що відбуваються в суспільстві, не можуть не позначитись на реформуванні освіти, і зокрема вищої школи. Основним завданням, що диктується часом, є підготовка висококваліфікованих професіоналів, конкурентоспроможних, готових до ринкових і демократичних перетворень, здатних жити і творити в інформаційному суспільстві Ускладнення сучасної науки і техніки, катастрофічне зменшення запасів земних надр, екологічні наслідки нашої життєдіяльності висувають перед людством такі глобальні і складні завдання, розв'язати які під силу лише високоінтелектуальній творчій особистості, і тільки їй. У зв’язку з цим постають принципово нові вимоги і перед системою освіти. Перш за все – це формування творчої особистості, здатної не просто засвоїти найвищі наукові й технологічні досягнення, а й самоудосконалювати, розвиваючи їх. Це дасть можливість здійснити кардинальний перехід від інформаційно-пояснювального підходу в навчанні до діяльнісного, спрямованого на формування в студентів уміння вчитися. Актуальність обраної теми визначається в тому, що розвиток і вдосконалення творчого мислення, особливо в період серйозних соціальних змін у нашій країні, дозволить особистості виробити навички знаходити ефективні рішення для будь-яких проблем. Мета дослідження: теоретично та практично дослідити проблему готовності майбутнього фахівця для формування розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання фізиці, а також розробити та експериментально перевірити методику використання творчих завдань на уроках фізики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання творчого підходу в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя фізики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |