Репозиторий Dspace

Використання творчого підходу в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя фізики

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шулик, Інна Богданівна
dc.date.accessioned 2021-02-12T10:20:10Z
dc.date.available 2021-02-12T10:20:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шулик І. Б. Використання творчого підходу в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Інна Богданівна Шулик. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4368
dc.description.abstract Кардинальні зміни, що відбуваються в суспільстві, не можуть не позначитись на реформуванні освіти, і зокрема вищої школи. Основним завданням, що диктується часом, є підготовка висококваліфікованих професіоналів, конкурентоспроможних, готових до ринкових і демократичних перетворень, здатних жити і творити в інформаційному суспільстві Ускладнення сучасної науки і техніки, катастрофічне зменшення запасів земних надр, екологічні наслідки нашої життєдіяльності висувають перед людством такі глобальні і складні завдання, розв'язати які під силу лише високоінтелектуальній творчій особистості, і тільки їй. У зв’язку з цим постають принципово нові вимоги і перед системою освіти. Перш за все – це формування творчої особистості, здатної не просто засвоїти найвищі наукові й технологічні досягнення, а й самоудосконалювати, розвиваючи їх. Це дасть можливість здійснити кардинальний перехід від інформаційно-пояснювального підходу в навчанні до діяльнісного, спрямованого на формування в студентів уміння вчитися. Актуальність обраної теми визначається в тому, що розвиток і вдосконалення творчого мислення, особливо в період серйозних соціальних змін у нашій країні, дозволить особистості виробити навички знаходити ефективні рішення для будь-яких проблем. Мета дослідження: теоретично та практично дослідити проблему готовності майбутнього фахівця для формування розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання фізиці, а також розробити та експериментально перевірити методику використання творчих завдань на уроках фізики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання творчого підходу в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя фізики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись