Короткий опис(реферат):
Освіта — одна із найважливіших сфер людської діяльності і визначальний фактор розвитку людства. Це зумовлює необхідність упровадження в освітню практику новітніх технологій, які передбачають навчання, виховання, формування навичок наукової роботи і управління, заснованих на модернізованій дидактичній системі. Результативність цього процесу досягається використанням сучасних високоефективних методів, засобів і прийомів, що забезпечують творче оволодіння величезним масивом наукових знань. Лабораторний практикум – дає можливість удосконалювати, розвивати і поглиблювати отримані раніше початкові уявлення, довести їх до понять і твердих знань. Тому він служить одночасно джерелом знань, методом навчання й видом наочності. Мета дослідження: на основі сучасних концепцій удосконалення фізичної освіти, з урахуванням тенденцій розвитку фізичного навчального експерименту, психолого-педагогічних і дидактичних вимог до системи шкільного фізичного експерименту, забезпечити впровадження компетентнісного підходу до процесу якісної організації і проведення лабораторного практикуму з методики навчання фізики.