Короткий опис(реферат):
Сучасними гуманістичними пріоритетами вищої педагогічної освіти зумовлюється розвиток суб’єктності педагогів, їх самостійності, творчої активності, посилення відповідальності за власне професійне вдосконалення. Визначною роллю самоактивності педагога в досягненні вершин педагогічної майстерності, творчості, професіоналізму актуалізується питання організації методичної роботи на всіх освітніх рівнях. Особливої актуальності ці питання набувають серед працівників дошкільної освіти, від рівня професіоналізму яких залежить доля держави в цілому. Мета дослідження – на основі цілісного історико-педагогічного аналізу розкрити теоретичні ідеї та узагальнити практичний досвід організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти України у другій половині ХХ ст. з метою використання педагогічно цінних ідей в сучасних умовах. Об’єкт дослідження – дошкільна освіта в Україні в другій половині ХХ ст. Предмет дослідження – теорія та практика організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти України в другій половині ХХ століття.