Abstract:
У сучасних умовах розвитку дошкільної освіти важливою та вагомою для розвитку особистості є проблема дитячої творчості, яку неможливо розглядати окремо від образотворчої діяльності в цілому. Формування художньо-естетичної компетентності та розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку в період становлення особистості постає одним із провідним засобів сучасного виховання. Саме тому в оновленому змісті Базового компонента дошкільної освіти одним із завдань освітньої лінії «Дитина у світі культури» є розвиток творчих здібностей, формування елементарних трудових, технологічних та художньо-продуктивних навичок. Важлива передумова цього – засвоєння дітьми творчих навичок, формування у них умінь, необхідних на заняттях з малювання у закладі дошкільної освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методи та прийоми розвитку творчих умінь та навичок дітей дошкільного віку на заняттях із художнього малювання у практиці роботи дошкільного навчального закладу.