Abstract:
Основним завданням дошкільної освіти є не стільки набуття дитиною системи знань, скільки опанування наукою життя, суспільству необхідні життєздатні, самостійні, практично умілі, творчі особистості, з розвиненим почуттям відповідальності, гідності, совісті, тому пріоритетним є ціннісний, морально-соціальний, фізичний розвиток особистості з перших років її життя. Зміст дошкільної освіти, спрямований на збереження дитячої субкультури, зорієнтований на цінності та інтереси дитини, врахування її вікових можливостей. Сучасна теорія і методика фізичного і музичного виховання орієнтує педагогів ЗДО на застосування рухів і танцювальних вправ, спрямованих на фізичний розвиток особистості дошкільника. Нагальною залишається потреба розробки відповідного інтеграційного комплексу рухів і музики у освітньо-виховному процесі ЗДО. Мета дослідження: полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці, експериментальній перевірці та впровадженні в практику інтеграційного комплексу рухів і музики, спрямованого на фізичний розвиток старших дошкільників.