Abstract:
Докорінне реформування освітньої галузі в Україні спрямоване на утвердження особистісно-орієнтованого підходу до навчання й виховання дітей, починаючи з дошкільних років їх життя. Відтак, актуалізується завдання оновлення системи логіко-математичного розвитку дошкільників, яка має бути спрямованою на конструювання нетрадиційного змісту, форм і методів навчання й виховання, що забезпечують розвиток у кожної дитини пізнавальних здібностей і особистісних якостей. Характер і ефективність логіко-математичного розвитку в дошкільному віці стає чинником успішності подальшого навчання математики в школі. Актуальність дослідження проблеми логіко-математичного розвитку дітей зумовлена також посиленням значення математики в різних галузях науки, економіки й виробництва. Важливість логіко-математичного розвитку дитини, що відповідає положенням особистісно-орієнтованого підходу, підкреслено у «Базовому компоненті дошкільної освіти» (2012), Концепції нової української школи (2016), Програмі «Нова українська школа у поступі до цінностей» (2018).Мета дослідження: на основі теоретичного аналізу проблеми логіко-математичного розвитку старших дошкільників створити, обґрунтувати та перевірити ефективність експериментальної методики логіко-математичного розвитку старших дошкільників із застосуванням засобів інтегрованого навчання.