Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гаврищук, Надія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T07:59:39Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T07:59:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гаврищук Н. Д. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Надія Дмитрівна Гаврищук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4536 | |
dc.description.abstract | Реформаційні процеси, що відбуваються у вітчизняному освітянському просторі зумовлюють нагальність розв’язання комплексних соціально-педагогічних завдань, серед яких важливе місце посідає формування готовності дитини до навчання у школі, що є інтегративним результатом соціально-психологічної, соматичної зрілості дитини та підсумком її виховання й навчання в закладі дошкільної освіти і в сім‘ї (Л. Божович, Л. Венгер, Н. Головань, Б. Ельконін, І. Любарська та ін.). Готовність дитини до навчання у школі значною мірою визначається її мовленнєвою готовністю, яка є багатокомпонентним, складно організованим психологолінгвістичним новоутворенням, що потребує певної підготовки. Виховання свідомого ставлення до мови як національно-культурної цінності та обов’язкове оволодіння основами української літературної мови як провідної передумови засвоєння шкільних знань, умінь і навичок передбачає навчання дітей чистому і правильному мовленню, збагачення й активізацію словника, оволодіння засобами спілкування його ініціювання та налагодження контактів з оточуючими. Спостереження науковців і практиків в період адаптації першокласника до шкільних умов, свідчать про відхилення від вікових нормативних показників за всіма напрямами мовленнєвого розвитку. Такі діти здебільшого мовчазні, соромливі, безініціативні, уникають мовленнєвих контактів з однолітками і дорослими. Тому вивчення проблеми формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі набуває особливої актуальності. Мета дослідження: дослідити педагогічні умови формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |