Abstract:
Ігрові технології посідають особливе місце у навчально-виховному процесі закладів дошкільної освіти. Як один з різновидів інтелектуальних ігор комп’ютерні ігри включені у програму дошкільної освіти. Вперше їх було внесено у програму виховання і навчання дітей від 3 до 7 років «Дитина». Важливого значення саме комп’ютерним іграм у розвитку інтелекту та пізнавальних здібностях дітей надають. Також наковці в сфері проблеми комп’ютерних ігор підкреслюють, що розширення мультимедійного простору та комп’ютерних ігор зокрема, може негативно впливати на фізіологічний, емоційний, особистісний розвиток дошкільника (А. Г. Шмельова, Ю. В. Фомічова). В ході теоретичного аналізу досліджень проблеми використання комп’ютерних ігор дітьми дошкільного віку ми побачили, що на сучасному етапі досліджень, присвячених даній проблематиці, дуже мало. Мета дослідження: заключалась у тому, щоб зробити теоретичний аналіз та експериментально дослідити психологічні особливості та умови розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп’ютерних ігор, розробці програми розвитку.