Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Галонська, Надія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T08:02:14Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T08:02:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Галонська Н. О. Розвиток творчих здібностей у дошкільному віці засобами комп’ютерних ігор: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Надія Олегівна Галонська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 119 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4537 | |
dc.description.abstract | Ігрові технології посідають особливе місце у навчально-виховному процесі закладів дошкільної освіти. Як один з різновидів інтелектуальних ігор комп’ютерні ігри включені у програму дошкільної освіти. Вперше їх було внесено у програму виховання і навчання дітей від 3 до 7 років «Дитина». Важливого значення саме комп’ютерним іграм у розвитку інтелекту та пізнавальних здібностях дітей надають. Також наковці в сфері проблеми комп’ютерних ігор підкреслюють, що розширення мультимедійного простору та комп’ютерних ігор зокрема, може негативно впливати на фізіологічний, емоційний, особистісний розвиток дошкільника (А. Г. Шмельова, Ю. В. Фомічова). В ході теоретичного аналізу досліджень проблеми використання комп’ютерних ігор дітьми дошкільного віку ми побачили, що на сучасному етапі досліджень, присвячених даній проблематиці, дуже мало. Мета дослідження: заключалась у тому, щоб зробити теоретичний аналіз та експериментально дослідити психологічні особливості та умови розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп’ютерних ігор, розробці програми розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток творчих здібностей у дошкільному віці засобами комп’ютерних ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |