Abstract:
На сьогоднішній час актуальною до актуальних проблем можна віднести пошук перспективних шляхів та виявлення ефективних умов, які будуть покликані сприяти формуванню в старших дошкільників системи спеціальних знань у різних галузях мистецтва, розвитку творчої активності та мислення, творчих здібностей, світоглядних орієнтацій, системи духовних цінностей тощо. У зв’язку із переосмисленням певних пріоритетів, мети й завдань виховання, розвитку, навчання старших дошкільників актуальною постає проблема становлення особистості дитини, виявлення та розвиток її спеціальних здібностей, набуття певного чуттєвого досвіду. Як ось сказано в оновленому змісті Державного стандарту дошкільної освіти, визначено підхід до особистості як до суб’єкта власної діяльності. Зокрема в освітній лінії «Дитина у світі культури» йдеться про те, що дитина повинна мати уявлення про світ практичної та духовної діяльності людини, розвивати потребу в реалізації власних творчих здібностей, отримувати задоволення від процесу та результатів своєї діяльності, культивувати інтерес до надбань національної та світової культур. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці використання ігрових технологій ознайомлення старших дошкільників з картинами пейзажного жанру в закладі дошкільної освіти.