Короткий опис(реферат):
В умовах сучасного ЗДО вихователі можуть впроваджувати різноманітні здоров’язбережувальні (оздоровлювальні й профілактичні технології інноваційного характеру з урахуванням індивідуальних особливостей вихованців та опорою на співпрацю з батьками дошкільників). Актуальність даного дослідження полягає в тому, що фізкультурно-оздоровчій роботі приділено велику увагу у всіх програмах дошкільної освіти. Тож сьогодні здоров’язбережувальні технології відіграють значну роль у організації життєдіяльності дошкільників. Не дивлячись на велику популярність фізичної культури, її поки не можна назвати способом життя кожної людини. У зв'язку з цим, важливим є пошук результативних шляхів оздоровлення і фізичного розвитку здорового способу життя. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є розвиток та впровадження здоров’язберігаючих технологій в систему фізичного виховання як засобу зацікавлення дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність здоров’язбережувальних технологій, зокрема фітбол-гімнастики, у формуванні інтересу до занять з фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку.