dc.contributor.author |
Ілханова, Ольга Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-24T08:16:27Z |
|
dc.date.available |
2021-02-24T08:16:27Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ілханова О. С. Здоров'язбережувальні технології в роботі вихователя закладу дошкільної освіти як засіб зацікавлення дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Степанівна Ілханова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4542 |
|
dc.description.abstract |
В умовах сучасного ЗДО вихователі можуть впроваджувати різноманітні здоров’язбережувальні (оздоровлювальні й профілактичні технології інноваційного характеру з урахуванням індивідуальних особливостей вихованців та опорою на співпрацю з батьками дошкільників). Актуальність даного дослідження полягає в тому, що фізкультурно-оздоровчій роботі приділено велику увагу у всіх програмах дошкільної освіти. Тож сьогодні здоров’язбережувальні технології відіграють значну роль у організації життєдіяльності дошкільників. Не дивлячись на велику популярність фізичної культури, її поки не можна назвати способом життя кожної людини. У зв'язку з цим, важливим є пошук результативних шляхів оздоровлення і фізичного розвитку здорового способу життя. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є розвиток та впровадження здоров’язберігаючих технологій в систему фізичного виховання як засобу зацікавлення дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність здоров’язбережувальних технологій, зокрема фітбол-гімнастики, у формуванні інтересу до занять з фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Здоров'язбережувальні технології в роботі вихователя закладу дошкільної освіти як засіб зацікавлення дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |