Аннотации:
Підвищення ролі моральних засад у всіх сферах життя – домінувальна ознака демократичного високорозвиненого суспільства. Реалізація завдань морального виховання молодого покоління в Українській державі має важливе значення, а специфіка обумовлена віковими й індивідуальними особливостями, нормами суспільної моралі, принципами регулювання поведінки тощо. Саме тому в період дошкільного дитинства потрібно сформувати в дітей моральні почуття та якості, спонукати їх до засвоєння певних норм і правил, розвивати відповідні мотиви й звички поведінки, для збереження, зміцнення здоров’я та повноцінної життєдіяльності. Сучасна система освіти і виховання дітей дошкільного віку на перший план висуває ідею забезпечення повноцінного проживання періоду дитинства, коли дитина відчуває себе активним діячем, який постійно знаходить, відкриває для себе щось нове в навколишньому світі, і таким чином входить у цей світ, залучається до оточуючого його життя. З психологічної точки зору соціалізація дитини розглядається як засвоєння і присвоєння нею культурно-історичного досвіду, накопиченого попередніми поколіннями. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми морально-етичного розвитку дошкільника.