Аннотации:
Одним із актуальних завдань, що стоять перед національним дошкільним вихованням, є створення сприятливих педагогічних умов для прояву творчих здібностей кожною дитиною у різних видах діяльності. Згідно з вимогами Базовий компонент дошкільної освіти в Україні, зараз недостатньо давати дитині готові знання і вимагати їх засвоєння. Необхідно сприяти формуванню компетентності дитини у різних сферах життєдіяльності, підготувати її до 6 активної життєвої позиції, тому, що суспільству потрібні самостійні, творчі люди, які зуміють працювати в незалежній державі. Проблему розвитку музичних та творчих здібностей дітей дошкільного віку за допомогою театралізованої діяльності у педагогічній теорії розглядали багато як вітчизняних так і зарубіжних вчених. Однак, незважаючи на це, в музично-педагогічній галузі освіти бракує системного дослідження методичних засад формування музичних і творчих здібностей у дітей середнього та старшого дошкільного віку шляхом залучення їх до різних видів театралізованої діяльності. На превеликий жаль існує проблема недостатньої кількості сучасних репертуарних збірок, методичних посібників, у яких було б здійснено адаптацію музичних вистав, казок, театралізованих ігор до певного дитячого віку, їх систематизацію, розкрито значення театралізованої діяльності у формуванні музичних здібностей дошкільників. Мета дослідження – розробити, науково обґрунтувати та провести апробацію технології формування творчих здібностей у дітей дошкільного віку за допомогою музично-театралізованої діяльності.