dc.contributor.author |
Янголь, Галина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-24T09:46:15Z |
|
dc.date.available |
2021-02-24T09:46:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Янголь Г. В. Збагачення словникового запасу старших дошкільників засобами мнемотехніки: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Галина Вікторівна Янголь. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4557 |
|
dc.description.abstract |
Актуальною проблемою сучасної дошкільної освіти є проблема розвитку мовлення, зокрема розвитку словникового запасу як передумовою сучасного бачення проблеми наступності дитячого садка й школи єдиної, динамічної, перспективної системи виховання й навчання в продовженні вчителями фізичного, психічного, соціального, мовленнєвого розвитку дитини. Мнемотехніка – це схеми в основі яких лежать асоціації, що допомагають запам’ятовувати та відтворювати інформацію. Останнім часом в дошкільних установах прийомами мнемотехніки користуються досить активно у роботу з різними категоріями дітей, з різною метою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність мнемотехніки у збагаченні словникового запасу дітей старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Збагачення словникового запасу старших дошкільників засобами мнемотехніки |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |