Abstract:
Актуальною проблемою сучасної дошкільної освіти є проблема розвитку мовлення, зокрема розвитку словникового запасу як передумовою сучасного бачення проблеми наступності дитячого садка й школи єдиної, динамічної, перспективної системи виховання й навчання в продовженні вчителями фізичного, психічного, соціального, мовленнєвого розвитку дитини. Мнемотехніка – це схеми в основі яких лежать асоціації, що допомагають запам’ятовувати та відтворювати інформацію. Останнім часом в дошкільних установах прийомами мнемотехніки користуються досить активно у роботу з різними категоріями дітей, з різною метою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність мнемотехніки у збагаченні словникового запасу дітей старшого дошкільного віку.