Аннотации:
Аналіз теорії та практики організації освітнього процесу в спеціалізованих мистецьких навчальних закладах, які формують першу сходинку музичної освіти, у співвідношенні з актуальними тенденціями, завданнями, вимогами і потребами соціуму дозволив виявити суперечності між: відповідальністю, покладеною на учнів духових відділень у вигляді високого навчального навантаження та вимог до участі в концертній діяльності – і виявленим різким зниженням їх інтересу до музичних занять; відсутністю основних особистісних мотивів навчальної діяльності учнів – і наявністю в них практичних умінь, що сприяють продовженню навчання в обраній галузі музичної діяльності. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику навчання гри на духових інструментах учнів-початківців. Об’єкт дослідження – процес навчання учнів гри на духових інструментах в спеціалізованому мистецькому навчальному закладі. Предмет дослідження – методичне забезпечення музичного навчання учнів-духовиків в спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.