Аннотации:
Система освіти і науки України знаходиться в стані хронічної кризи, що негативно впливає на розвиток усіх сфер життя країни в цілому. Світові тенденції рухаються в бік становлення Людини як унікальної, неповторної особистості, всебічний гармонійний розвиток якої є передумовою трансформації усього суспільства. Подолати системну кризу та віднайти шляхи його розвитку можна шляхом розвитку культури, точніше – через формування та розвиток її духовної складової в підростаючого покоління. Саме ці завдання й вирішує в загальноосвітній школі вчитель музики, застосовуючи потужний потенціал мистецтва. Актуальним завданням педагогічної науки постає формування емоційно-естетичного досвіду учнів загальноосвітньої школи, як важливої умови розвитку їх духовності, набуття ними загальнолюдських і моральних якостей та засвоєння соціального досвіду, втіленого у різних формах музичної культури. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, експериментально перевірити методику формування емоційно-естетичного досвіду підлітків на уроках музичного мистецтва і підтвердити її ефективність.