Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дем’янюк, Юлія Вадимівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-25T07:09:05Z | |
dc.date.available | 2021-02-25T07:09:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Дем’янюк Ю. В. Формування емоційно-естетичного досвіду учнів-підлітків на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Юлія Вадимівна Дем’янюк. . - Кам’янець-Подільський, 2020. – 120 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4565 | |
dc.description.abstract | Система освіти і науки України знаходиться в стані хронічної кризи, що негативно впливає на розвиток усіх сфер життя країни в цілому. Світові тенденції рухаються в бік становлення Людини як унікальної, неповторної особистості, всебічний гармонійний розвиток якої є передумовою трансформації усього суспільства. Подолати системну кризу та віднайти шляхи його розвитку можна шляхом розвитку культури, точніше – через формування та розвиток її духовної складової в підростаючого покоління. Саме ці завдання й вирішує в загальноосвітній школі вчитель музики, застосовуючи потужний потенціал мистецтва. Актуальним завданням педагогічної науки постає формування емоційно-естетичного досвіду учнів загальноосвітньої школи, як важливої умови розвитку їх духовності, набуття ними загальнолюдських і моральних якостей та засвоєння соціального досвіду, втіленого у різних формах музичної культури. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, експериментально перевірити методику формування емоційно-естетичного досвіду підлітків на уроках музичного мистецтва і підтвердити її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування емоційно-естетичного досвіду учнів-підлітків на уроках музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |