Аннотации:
Найбільш активною формою пізнання музичного мистецтва є музично-виконавська діяльність, яка надає значні можливості для розвитку творчих якостей учня, його виконавських можливостей та здібностей. Інтерес учня до виконання музики, зануреність у музично-виконавську діяльність має стати наріжним каменем досягнення ним певного рівня виконавської майстерності, відтак актуальність проблеми є незаперечною. Об’єктом дослідження є процес навчання гри на музичному інструменті у закладах позашкільної спеціалізованої освіти.Предметом дослідження є теоретико-методологічне та методичне забезпечення формування музично-виконавської майстерності учня-духовика. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні методичних основ формування музично-виконавської майстерності учня-духовика у процесі навчання гри на музичному інструменті.