Аннотации:
Одним із головних завдань освітньої політики на сьогоднішній день є створення умов для досягнення нової якості освіти відповідно до актуальних і перспективних потреб сучасного життя. Це, в першу чергу, залучення дитини до творчості у різних царинах життєдіяльності, формування її творчої індивідуальності, активізація її креативного мислення, які сприяють прогресивному розвитку особистості, здатної перетворювати навколишню дійсність у відповідності із динамічними змінами соціуму й власними потребами. Музична освіта відіграє важливу роль у духовному становленні людини. Особливе місце у цьому процесі займає вокальне і хорове виховання підростаючого покоління. Але щоб домогтися необхідного високого рівня вокально-хорового виконання, необхідна велика педагогічна робота з співаками. Учнів необхідно виховувати з самого раннього віку, розвиваючи у них необхідні вокальні та хорові уміння й навички. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та дослідити ефективність системи вправ, прийомів і методів формування вокально-хорових умінь і навичок молодших школярів на уроках мистецтва.