Abstract:
Сучасна вокальна педагогіка, розглядаючи музичний артистизм як характерну ознаку майстерності співака-виконавця, здійснює активний пошук шляхів підвищення ефективності процесу музично-артистичного розвитку дітей і молоді, загострює педагогічну увагу на віднайденні дієвих методичних засобів формування в юного покоління музикантів умінь у царині художньо-досконалого, емоційно насиченого, артистичного виконання музики. Відтак, проблема формування музично-артистичних умінь і навичок учнів музичних шкіл на заняттях сольного співу набуває особливого значення і потребує спеціального наукового опрацювання. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна апробація методики формування музично-артистичних умінь і навичок учнів музичних шкіл у процесі навчання сольному співу.