Abstract:
Формування та збагачення культурно-освітнього потенціалу підростаючого покоління є нагальною потребою сучасного суспільства. Музичне мистецтво, зокрема вокальне, виступає дієвим засобом формування культурно-освіченої, емоційно-збагаченої, творчої особистості. У цьому контексті проблема вокальної підготовки підлітків у закладах початкової мистецької освіти є актуальною та потребує ретельного вивчення (зокрема, застосування в освітньому процесі різноманітних форм та методів, прийомів навчання, спрямованих на розвиток вокальної культури та формування вокально-виконавських умінь учнів). Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування вокально-виконавських умінь підлітків у закладах початкової мистецької освіти.