Abstract:
В сучасному світі реклама грає велику роль, адже саме завдяки їй можна швидко популяризувати продукт чи послугу. В даному випадку буклет є одним з найкращих способів поширення інформації серед студентів, абітурієнтів, батьків тощо. За лічені хвилини людина швидко ознайомиться з фотогалереєю кафедри ОДПМ та РТМ Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Головною перевагою рекламних буклетів є можливість розмістити багато інформації на компактному листку. Ще одна перевага - зручність структурування інформації. Адже лист можна поділити на кілька сторінок, а текст можна подавати блоками, що робить буклет більш читабельним. Також не малу роль грає і формат, попри свою мініатюрність буклет завжди привертає увагу своїм дизайном та конкретною інформацією. В даний час, буклет є одним з універсальних способів контакту з певною цільовою аудиторією. Завдяки буклету люди зможуть детальніше ознайомитись з життям кафедри ОДПМ та РТМ, в результаті чого вона набере розголосу та буде у всіх на слуху. Саме цього і добивається рекламна поліграфічна продукція, тому насьогодні це є найкращим способом поширення інформації. Мета дослідження – дослідити теоретичні та методологічні основи ознайомлення з таким поліграфічним продуктом як буклет, зокрема його порівняня з іншими видами поліграфії.