Abstract:
Виконання художніх композицій передбачає реалізацію творчого потенціалу школярів, який становить систему, насамперед, психологічних якостей людини, її потенційну здатність до здійснення творчих дій у вигляді продукування уяви, мисленнєвих стратегій і тактик, здатність до творчої діяльності в цілому. Відтак основним завданням цих занять образотворчого мистецтва має стати пошук шляхів своєчасного виявлення, ефективного стимулювання розвитку творчого потенціалу учнів з метою його найповнішої реалізації насамперед творчого мислення. Мета дослідження – дослідити теоретичні та методологічні основи ознайомлення дітей із технікою олійного живопису, зокрема копіювання картин відомих художників на гурткових заняттях в школі. Об’єкт дослідження – процес оволодіння технікою олійного живопису. Предмет дослідження – форми та методи ознайомлення з технікою олійного живопису, розвиток навичок копіювання картин відомих художників на гурткових заняттях з образотворчого мистецтва.