Abstract:
З часів свого виникнення мистецтво завжди було однією з форм виразу суспільної свідомості, своєрідним засобом пізнання і перетворення дійсності, потужним фактором виховання людини у дусі певних суспільних ідеалів. Світ прекрасного стає доступним людині тільки тоді, коли вона підготовлена до його сприймання. Уміння бачити світ – складна категорія, але опанувати її зможе кожна людина. Важливе місце у системі засобів формування творчої активності учнів посідає творчість художників, яка унікальним чином інтегрує у собі світові мистецькі традиції. Своєрідним різновидом впливу на формування дитячої творчої активності є демонстрація і аналіз об’ємно-просторових композицій, що найкраще підтверджує нерозривність становлення окремої людини завдяки зануренню у духовно-мистецьку культуру людства. Об’єкт дослідження – особливості інноваційних технік живопису. Предмет дослідження – технологія створення об’ємно-просторових композицій в живописі. Метою дослідження є осмислення особливостей розвитку інноваційних технік живопису в мистецтві ХХ – ХХІ ст.