Abstract:
Плакати – це великоформатне, яскраве зображення з текстом агітаційного характеру. Призначення плакатів не змінилося і по сьогоднішній день, але актуальність і сфера застосування значно зросла. Для населення плакати виконують дві основні функції: пізнавальна (отримати конкретну інформацію про подію або продукт) і емоційна (естетичне задоволення від зображення). Щоб інформація не тільки доходила до читача, а й глибоко осідала в його голові, текст за звичай роблять коротким і лаконічним, а зображення – яскравим, помітним і цікавим. З давніх часів, задовго до виникнення писемності, люди використовували рисунки для передачі інформації та як засіб навчання молодого покоління. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати і дослідити плакат, як засіб комунікації за допомогою образотворчого мистецтва, його роль в освітній практиці образотворчого мистецтва.