dc.contributor.author |
Івасюк, Вадим Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-01T14:16:45Z |
|
dc.date.available |
2021-03-01T14:16:45Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Івасюк В. А. Видалення складних фарбових нашарувань з поліхромного золоченого та срібленого різьблення риз процесійних ікон: бакалаврська роб.: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) / Вадим Анатолійович Івасюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 62 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4609 |
|
dc.description.abstract |
Стародавня ікона є особливим явищем у світі образотворчого мистецтва, адже для багатьох донині канонічний образ залишається загадкою, багато елементів викликає нерозуміння, а ближчим і привабливішим здається «написане так, ніби живе». Усі предмети літургійного призначення наділені глибоко-символічним змістом та несуть певне функціональне навантаження. Церковні процесії, у яких використовуються ікони, посідають чільне місце у літургії східного обряду. Змістовим і візуальним центром хресних ходів та Літій в Україні з давніх-давен були процесійні ікони як своєрідна форма взаємодії літургії та мистецтва. Зазвичай вони великих розмірів, декоровані різьбою або коштовними ризами. Такі твори належать до комплексів позаіконостасних пам’яток українського іконопису й дотепер залишаються важливим атрибутом церковного обряду в його духовно-мистецькому вираженні. Метою дипломної роботи є дослідження методів видалення пізніх складних фарбових нашарувань із поліхромного золоченого та срібленого різьблення на прикладі двобічної процесійної ікони-феретрона. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) |
uk_UA |
dc.title |
Видалення складних фарбових нашарувань з поліхромного золоченого та срібленого різьблення риз процесійних ікон |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |