Аннотации:
Багато чого з дохристиянський вірувань було спотворено з часом, та дійшло до наших часів не в первозданному вигляді. Тому не всім відомо, але знайомі нам з дитинства Баба Яга та Кощій Безсмертний не завжди були героями народних казок. Вони були взяті із старих вірувань язичників і трохи змінені. Цікавий факт, що відома нам Баба Яга є прототипом язичницької богині - Ягині Матушки, яка не була жорстокою старою бабою, а навпаки була символом берегині загублених та неймовірної вроди жінкою, яка боролась із злом лісів. Це ж саме можна сказати про інших героїв слов’янських міфів. Але багато народних пісень, обрядів та історій з народного фольклору було збережено з часів Давньої Русі та розповідають як насправді і чим жили люди того часу, як створювались звичаї і традиції та чим сучасники можуть пишатись. Адже українська культура є унікальна по своєму, по своєму цікава та захоплююча. Тому багато художників присвячували свої полотна слов’янській міфології, вивчали та досліджували її. А після розпаду Радянського союзу, така можливість появилась і в українських художників. Наша міфологія захоплювала не лише земляків цих міфів, а й зарубіжних художників. Найчастіше використовували берегинь, відьом, мавок тощо у графічних роботах та ілюстраціях до книг. Метою роботи є дослідження української культури, її міфології та вплив на сучасне мистецтво.