Abstract:
Початок 2000-х рр. – доба переходу до інформаційного суспільства, в якому якість людського потенціалу, рівень освіченості й культури населення набувають вирішального значення. Інтеграція та глобалізація соціальних, економічних і культурних процесів, розбудова української держави потребують модернізації освітнього простору. В умовах реформування національної системи освіти особливо актуальна проблема оновлення її змісту, оскільки зміст освіти – це своєрідна модель вимог суспільства до формування молодого покоління. Матеріальним носієм предметного змісту, засобом його реалізації є підручник, тому розробка і створення підручників нового покоління – пріоритетне завдання розбудови національного шкільництва. Об’єктом дослідження є підручникотворення у галузі шкільної освіти. Предметом дослідження є підручники з курсу для закладів середньої освіти України та практика використання їх на заняттях з історії. Метою дослідження є всебічний аналіз підручників з історії для закладів середньої освіти, узагальнення їх змісту та практичного використання.