Короткий опис(реферат):
Сьогодні питання педагогіки партнерства стало ключовим у вихованні сучасного покоління. Партнерські взаємини між учителем, учнем і батьками є однією із ключових засад якісного реформування української школи. Нова українська школа ставить завдання сформувати у дітей такі компетентності, як: спілкування державною, рідною мовою; спілкування іноземними мовами; математична грамотність; компетентності в природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрову компетентність; уміння вчитися впродовж життя, соціальну та громадянську; інноваційність і підприємливість; обізнаність і здатність до самовираження в культурі; екологічну грамотність і здорове життя. Щоб сформувати такі якості в дітей, необхідно докласти багато зусиль спочатку батьків, а потім спільної праці батьків та вчителів. Тільки через порозуміння, співпрацю та підтримку кожного учасника освітнього процесу можна досягти позитивного результату. Складність та багатогранність проблеми впровадження педагогіки партнерства її актуальність, соціальна значущість зумовили вибір теми дипломного дослідження “Шляхи забезпечення партнерства між учителем, учнем і батьками в контексті реалізації Концепції Нової української школи”. Об’єктом дослідження – процес забезпечення педагогічного партнерства між учителем, учнями і їхніми батьками в умовах Нової української школи. Предмет дослідження – організаційно-методичне забезпечення педагогічного партнерства в умовах НУШ. Мета теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-методичного забезпечення педагогічного партнерства між учасниками освітнього процесу.