dc.contributor.author |
Дембіцька, Анастасія Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T10:28:58Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T10:28:58Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Дембіцька А. Г. Особливості навчання математики здобувачів початкової освіти засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Геннадіївна Дембіцька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4702 |
|
dc.description.abstract |
Зважаючи на вікові особливості учнів, значної уваги в цьому процесі потребує запровадження інтерактивних технологій на уроках математики. Саме інтерактивні технології відіграють важливу роль у процесі навчання, оскільки стимулюють пізнавальну активність учнів та уможливлюють її розвиток на всіх рівнях (знання, розуміння, застосування, оцінка) та сприяють формуванню в молодших школярів стійкого інтересу до математики. Діяльність учителів початкової школи у напрямку застосування інтерактивних технологій на уроках математики корелюється сучасними нормативними документами, які регламентують розвиток освіти. Об’єкт дослідження – процес навчання математики учнів початкової школи. Предмет дослідження – застосування інтерактивних технологій на уроках математики. Мета дослідження – розроблення, обґрунтування та впровадження в освітній процес початкової школи інтерактивних технологій на уроках математики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості навчання математики здобувачів початкової освіти засобами інтерактивних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |