Аннотации:
Зважаючи на вікові особливості учнів, значної уваги в цьому процесі потребує запровадження інтерактивних технологій на уроках математики. Саме інтерактивні технології відіграють важливу роль у процесі навчання, оскільки стимулюють пізнавальну активність учнів та уможливлюють її розвиток на всіх рівнях (знання, розуміння, застосування, оцінка) та сприяють формуванню в молодших школярів стійкого інтересу до математики. Діяльність учителів початкової школи у напрямку застосування інтерактивних технологій на уроках математики корелюється сучасними нормативними документами, які регламентують розвиток освіти. Об’єкт дослідження – процес навчання математики учнів початкової школи. Предмет дослідження – застосування інтерактивних технологій на уроках математики. Мета дослідження – розроблення, обґрунтування та впровадження в освітній процес початкової школи інтерактивних технологій на уроках математики.