Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Крива, Оксана Зеновіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:27:29Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:27:29Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Крива О. З. Антонім як засіб збагачення словникового запасу учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Зеновіївна Крива. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4706 | |
dc.description.abstract | Аналіз чинних підручників з української мови для молодших школярів дає змогу стверджувати, що у них відсутні теоретичні відомості про антоніми, і тільки деякі вправи, спрямовуючи учнів на засвоєння певного орфографічного правила, мають завдання на групування слів, протилежних за значенням. Окреслена проблема й сьогодні викликає інтерес, оскільки антоніми є одним із важливих явищ у лексичній системі мови, вони відіграють важливу роль у збагаченні словникового запасу молодших школярів. Розробкою питань розвитку мовлення школярів загалом і збагачення їх словникового запасу зокрема приділяли увагу психологи, мовознавці та методисти. Мета роботи – вивчити й узагальнити досвід використання антонімів на уроках української мови з метою збагачення словникового запасу молодших школярів, розробити ефективну систему вправ і завдань для розвитку словникового запасу молодших школярів на уроках української мови за допомогою сучасних педагогічних технологій та експериментально перевірити запропоновану методику. Гіпотеза дослідження: якщо ефективно використовувати запропоновані педагогічні технології для розвитку словникового запасу молодших школярів засобами антонімів на уроках української мови в початкових класах, то це сприятиме підвищенню якості знань школярів, формуванню їхньої національної свідомості, пізнавальної активності та комунікативно-мовленнєвих умінь. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Антонім як засіб збагачення словникового запасу учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |