dc.contributor.author |
Латюк, Юлія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T11:30:28Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T11:30:28Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Латюк Ю. С. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами української дитячої літератури: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Сергіївна Латюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4707 |
|
dc.description.abstract |
Реформування сучасної української школи передбачає її переорієнтацію на формування в учнів життєвих компетентностей, необхідних для успішної реалізації в суспільстві як особистості, громадянина, фахівця. Одним із наскрізних умінь десяти ключових компетентностей для життя, визначених Концепцією Нової української школи, є вміння здобувача освіти конструктивно керувати своїми емоціями та застосовувати емоційний інтелект, тобто усвідомлювати й розуміти власні емоції й емоції інших людей. Об’єктом дослідження є процес розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів, а його предметом – особливості розвитку емоційного інтелекту молодших школярів під час роботи з українськими художніми творами для дітей. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи з творами української дитячої літератури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами української дитячої літератури |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |