Abstract:
Реформування сучасної української школи передбачає її переорієнтацію на формування в учнів життєвих компетентностей, необхідних для успішної реалізації в суспільстві як особистості, громадянина, фахівця. Одним із наскрізних умінь десяти ключових компетентностей для життя, визначених Концепцією Нової української школи, є вміння здобувача освіти конструктивно керувати своїми емоціями та застосовувати емоційний інтелект, тобто усвідомлювати й розуміти власні емоції й емоції інших людей. Об’єктом дослідження є процес розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів, а його предметом – особливості розвитку емоційного інтелекту молодших школярів під час роботи з українськими художніми творами для дітей. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи з творами української дитячої літератури.