Аннотации:
В умовах гуманізації педагогічного процесу пошук ефективних засобів і прийомів навчання привертає пильну увагу багатьох учених, методистів і вчителів. Одним із таких ефективних прийомів навчання є, безперечно, використання віршованих і пісенних матеріалів на уроках іноземної мови. Практично всі педагоги й методисти, які працюють із дітьми на різних етапах навчання, відводять велике місце поетичним текстам і пісням у засвоєнні іноземної мови. Деякі навчальні посібники цілком базуються на використанні поетичних текстів: або автентичних, або спеціально складених. Об’єктом дослідження є процес формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів у курсі іноземної мови (англійської) на початковому етапі. Предметом дослідження є методичне забезпечення формування лексичної компетентності учнів 2 класу на уроках іноземної (англійської) мови засобами віршовано-пісенного матеріалу. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання віршовано-пісенного матеріалу для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 2 класу, та її експериментальній перевірці.