Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Саморідна, Яна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:47:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:47:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Саморідна Я. А. Формування іншомовної лексичної компетентності учнів початкової школи засобами віршовано-пісенного матеріалу: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Яна Анатоліївна Саморідна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4712 | |
dc.description.abstract | В умовах гуманізації педагогічного процесу пошук ефективних засобів і прийомів навчання привертає пильну увагу багатьох учених, методистів і вчителів. Одним із таких ефективних прийомів навчання є, безперечно, використання віршованих і пісенних матеріалів на уроках іноземної мови. Практично всі педагоги й методисти, які працюють із дітьми на різних етапах навчання, відводять велике місце поетичним текстам і пісням у засвоєнні іноземної мови. Деякі навчальні посібники цілком базуються на використанні поетичних текстів: або автентичних, або спеціально складених. Об’єктом дослідження є процес формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів у курсі іноземної мови (англійської) на початковому етапі. Предметом дослідження є методичне забезпечення формування лексичної компетентності учнів 2 класу на уроках іноземної (англійської) мови засобами віршовано-пісенного матеріалу. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання віршовано-пісенного матеріалу для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 2 класу, та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної лексичної компетентності учнів початкової школи засобами віршовано-пісенного матеріалу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |