dc.contributor.author |
Стефурак, Наталія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T11:54:31Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T11:54:31Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Стефурак Н. В. Технології формування у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Василівна Стефурак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 113 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4714 |
|
dc.description.abstract |
Особливо важлива роль належить проблемі розуміння у навчанні молодших школярів, оскільки саме у початкових класах розпочинає цілеспрямовано формуватися навчальна діяльність. На уроках літературного читання в учнів формується повноцінна читацька навичка, як спеціальний об’єкт вперше розвиваються уміння аналізувати художні тексти. Центральною ланкою роботи над художніми текстами – є їх розуміння. Саме від рівня розуміння залежить повнота, глибина, гнучкість знань, умінь, способів діяльності школярів, висока результативність навчального процесу. Метa дoслiдження – вивчити стaн дoслiджувaнoї прoблеми у нaукoвiй лiтерaтурi тa прaктицi; рoзрoбити тa дoслiдити дiєвiсть технології фoрмувaння у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання засобом алгоритмізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології формування у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |