Аннотации:
Особливо важлива роль належить проблемі розуміння у навчанні молодших школярів, оскільки саме у початкових класах розпочинає цілеспрямовано формуватися навчальна діяльність. На уроках літературного читання в учнів формується повноцінна читацька навичка, як спеціальний об’єкт вперше розвиваються уміння аналізувати художні тексти. Центральною ланкою роботи над художніми текстами – є їх розуміння. Саме від рівня розуміння залежить повнота, глибина, гнучкість знань, умінь, способів діяльності школярів, висока результативність навчального процесу. Метa дoслiдження – вивчити стaн дoслiджувaнoї прoблеми у нaукoвiй лiтерaтурi тa прaктицi; рoзрoбити тa дoслiдити дiєвiсть технології фoрмувaння у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання засобом алгоритмізації.