Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Стефурак, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:54:31Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:54:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Стефурак Н. В. Технології формування у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Василівна Стефурак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4714 | |
dc.description.abstract | Особливо важлива роль належить проблемі розуміння у навчанні молодших школярів, оскільки саме у початкових класах розпочинає цілеспрямовано формуватися навчальна діяльність. На уроках літературного читання в учнів формується повноцінна читацька навичка, як спеціальний об’єкт вперше розвиваються уміння аналізувати художні тексти. Центральною ланкою роботи над художніми текстами – є їх розуміння. Саме від рівня розуміння залежить повнота, глибина, гнучкість знань, умінь, способів діяльності школярів, висока результативність навчального процесу. Метa дoслiдження – вивчити стaн дoслiджувaнoї прoблеми у нaукoвiй лiтерaтурi тa прaктицi; рoзрoбити тa дoслiдити дiєвiсть технології фoрмувaння у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання засобом алгоритмізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |