dc.contributor.author |
Бабак, Олеся Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T11:55:48Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T11:55:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бабак О. В. Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олеся Валентинівна Бабак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4715 |
|
dc.description.abstract |
Демократизація та гуманізація освіти, надання їй державно-національного характеру, а також необхідність формування цілеспрямованої стратегії розвитку особистості вимагає від педагогічної науки пошуку нових шляхів якісного вдосконалення виховання, зокрема морально-етичного, формування морально-етичних якостей молодших школярів, оскільки саме молодший шкільний вік є особливим етапом у формуванні ставлення людини до навколишнього світу. що й зумовило вибір теми дослідження “Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи”. Об’єкт дослідження: процес морально-етичного виховання учнів початкової школи. Предмет дослідження: форми та методи виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та запропонувати шляхи удосконалення процесу морально-етичного виховання учнів початкової школи в умовах Нової української школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |