Abstract:
Демократизація та гуманізація освіти, надання їй державно-національного характеру, а також необхідність формування цілеспрямованої стратегії розвитку особистості вимагає від педагогічної науки пошуку нових шляхів якісного вдосконалення виховання, зокрема морально-етичного, формування морально-етичних якостей молодших школярів, оскільки саме молодший шкільний вік є особливим етапом у формуванні ставлення людини до навколишнього світу. що й зумовило вибір теми дослідження “Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи”. Об’єкт дослідження: процес морально-етичного виховання учнів початкової школи. Предмет дослідження: форми та методи виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та запропонувати шляхи удосконалення процесу морально-етичного виховання учнів початкової школи в умовах Нової української школи.