Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бабак, Олеся Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:55:48Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:55:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бабак О. В. Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олеся Валентинівна Бабак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4715 | |
dc.description.abstract | Демократизація та гуманізація освіти, надання їй державно-національного характеру, а також необхідність формування цілеспрямованої стратегії розвитку особистості вимагає від педагогічної науки пошуку нових шляхів якісного вдосконалення виховання, зокрема морально-етичного, формування морально-етичних якостей молодших школярів, оскільки саме молодший шкільний вік є особливим етапом у формуванні ставлення людини до навколишнього світу. що й зумовило вибір теми дослідження “Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи”. Об’єкт дослідження: процес морально-етичного виховання учнів початкової школи. Предмет дослідження: форми та методи виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та запропонувати шляхи удосконалення процесу морально-етичного виховання учнів початкової школи в умовах Нової української школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |