Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Величко, Наталія Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T12:30:28Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T12:30:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Величко Н. В. Психолого-педагогічні умови формування моральної самооцінки у молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Валеріївна Величко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4723 | |
dc.description.abstract | Зростання ролі моралі у суспільних взаєминах та особистісних стосунках в усіх сферах життя українського суспільства є основним показником морального, духовного та соціального відродження нашої нації. Це зумовлює підвищення свідомості людей у засвоєнні ними моральних цінностей, вимагає нових підходів до організації і психолого-педагогічного забезпечення морального виховання дітей. Саме тому проблеми, пов’язані із моральним розвитком підростаючого покоління, зокрема, на ранніх етапах онтогенезу набувають у наш час особливої значущості. Процес усвідомлення дітьми моральних норм є досить довготривалим і вимагає цілеспрямованого особистісного підходу, де важливу роль відіграє рівень моральної самооцінки, яка є регулюючим фактором у життєдіяльності особистості, впливаючи на характер стосунків учнів з оточуючими, їх діяльність, стимулює моральний вибір у повсякденних життєвих ситуаціях і навіть визначає світогляд дитини. Об’єкт дослідження: моральна самооцінка молодших школярів. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови формування моральної самооцінки учнів молодшого шкільного віку. Мета дослідження: на основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження психологічних особливостей моральної самооцінки визначити психолого-педагогічні умови та запропонувати засоби формування моральної самооцінки у молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови формування моральної самооцінки у молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |