dc.contributor.author |
Грищук, Надія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-09T12:43:16Z |
|
dc.date.available |
2021-03-09T12:43:16Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Грищук Н. М. Виховання толерантності майбутніх вчителів початкової школи в закладі вищої освіти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Надія Миколаївна Грищук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 110 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4726 |
|
dc.description.abstract |
Реформування вищої ланки національної системи освіти передбачає пошук інноваційних підходів щодо організації освітнього процесу, розроблення нових стандартів підготовки майбутніх фахівців. Особливої уваги цим процесам надає система підготовки магістрів у закладах вищої освіти як осередку педагогічної теорії та практики, адже підготовка таких спеціалістів потребує не лише створення ефективної системи комплексного збагачення фаховими знаннями, а й формування умінь осмислювати власну діяльність із погляду толерантності, відповідним чином оцінювати поведінку учнів і володіти необхідними навичками гармонізації та діалогізації міжособистісних стосунків. У цьому контексті толерантність слід розглядати розглядати метою і засобом успішної професійної підготовки в закладі вищої освіти як незамінну в сучасних умовах особистісну рису освіченої людини, і насамперед – педагога. При цьому толерантність виступає внутрішнім орієнтиром професійної діяльності, показником сформованості педагогічної майстерності, чинником успішної самореалізації вчителя. Метою наукової роботи є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка запропонованих рекомендацій щодо виховання толерантності майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Виховання толерантності майбутніх вчителів початкової школи в закладі вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |