Аннотации:
В умовах модернізації системи освіти в Україні актуалізується потреба у формуванні національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями комунікативно доцільно використовувати мовні засоби в різних сферах і видах мовленнєвої діяльності. Невід’ємною ознакою сучасної мовної особистості є високий рівень культури мовлення, під якою розуміють дотримання усталених мовних норм усної і писемної літературної мови, а також свідоме, цілеспрямоване, майстерне використання мовно-виражальних засобів залежно від мети й обставин спілкування. Об’єктом дослідження є навчально-мовленнєва діяльність учнів початкових класів у процесі літературного читання. Предмет дослідження – методика формування мовленнєвої культури учнів початкових класів у процесі літературного читання. Мета дослідження – описати методику формування мовленнєвої культури учнів початкових класів на уроках літературного читання.