Abstract:
Інтеграція України у світову спільноту вимагає достатнього рівня володіння іноземними мовами. Саме загальноосвітня школа є навчальним закладом, в якому формуються базові механізми іншомовного спілкування. Тому набуває актуальності поняття компетентності учнів. Серед питань, що розв’язуються методикою викладання іноземних мов, комунікативна компетентність й способи її досягнення є однією з найбільш актуальних. Об’єктом дослідження є процес формування мовленнєвих умінь молодших школярів у курсі початкового вивчення іноземної (англійської) мови. Предметом дослідження є методичне забезпечення формування іншомовних мовленнєвих умінь і навичок молодших школярів. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання дидактичних вправ для удосконалення іншомовних мовленнєвих умінь на уроках англійської мови учнями 4 класу, спрямованої на забезпечення якісних характеристик мовлення, та її експериментальній перевірці.