dc.contributor.author |
Карвацька, Ірина Вадимівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-09T13:32:53Z |
|
dc.date.available |
2021-03-09T13:32:53Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Карвацька І. В. Психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Вадимівна Карвацька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4735 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна людина має володіти низкою специфічних вмінь: протистояти інформаційному тиску і маніпуляції, швидко осмислювати і долати проблемні ситуації, самоусвідомлювати внутрішні засади своєї діяльності. Основним механізмом, що забезпечує такі вміння є рефлексія. Особливо слід наголосити на необхідності культивування рефлексії як постійно діючого механізму внутрішньої активності суб’єктів учіння та складової такої ключової компетентності як уміння вчитися. Як наголошується у Концепції Нової української школи, ця компетентність передбачає здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, і всі ці вміння неможливі без інтелектуальної рефлексії. Об’єктом дослідження є рефлексія учнів молодшого шкільного віку. Предметом дослідження є психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів. Метою дослідження є розробити та теоретично обґрунтувати систему психолого-педагогічного забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії в молодшому шкільному віці |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |