Аннотации:
Сучасна людина має володіти низкою специфічних вмінь: протистояти інформаційному тиску і маніпуляції, швидко осмислювати і долати проблемні ситуації, самоусвідомлювати внутрішні засади своєї діяльності. Основним механізмом, що забезпечує такі вміння є рефлексія. Особливо слід наголосити на необхідності культивування рефлексії як постійно діючого механізму внутрішньої активності суб’єктів учіння та складової такої ключової компетентності як уміння вчитися. Як наголошується у Концепції Нової української школи, ця компетентність передбачає здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, і всі ці вміння неможливі без інтелектуальної рефлексії. Об’єктом дослідження є рефлексія учнів молодшого шкільного віку. Предметом дослідження є психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів. Метою дослідження є розробити та теоретично обґрунтувати систему психолого-педагогічного забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів.